25 Eylül 2013 Çarşamba

0

Benefit Peek-a-bright eyes ile ışıltılı bakışlar..

Selamlar :) Bugün size çantanızın vazgeçilmezlerinden olmaya aday bir palet tanıtmak istiyorum. Yani çantanızda sadece bu palet bir rimel ve bir ruj olursa gayet aydınlık ışıl ışıl bir makyaja sahip olabilirsiniz.. Ben Mykonos'dan almıştım, aslında burada satılıyor mu diye bakamadım. Yanlış hatırlamıyorsam 60 tl gibi bir fiyata aldım, Sephorada oldukça indirim vardı.. Hadi bakalım nasıl bir paletmiş... Bu arada normalde paletin içinden fırçaların da çıkması gerekiyordu ama yoktu :( Ben de dikkat etmemişim, aceleyle aldım, birazcık sinir oldum ama neyse artık :)












En soldaki büyük olan göz altında kullanmak için concealer, diğer üçü ise göz farı..







Soldaki hem göz kapağının tümüne uygulamak için baz niteliğinde bir far hem kaş altında aydınlatıcı olarak kullanılabiliyor.. Ortadaki şahane kahve ise gölge yapmak için ideal.. En sağdaki ise göz kapağına aydınlık katacak bir göz farı..






Concealer..







Benefit peek a bright eyes ile yapılmış bir göz makyajı.. Nasıl ama sade ve ışıltılı durmuyor mu sizce de??




Sizin Benefit markasında favori ürünleriniz neler? Hadi paylaşın benimle ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top