30 Eylül 2013 Pazartesi

0

Siz hiç Lagunya? Levrek Tandır? duydunuz mu?

Enez hakkında daha önce burada yazmıştım. 
Tarihi yönü kuvvetli. Sahili, denizi de güzel...
Bir de balıkları tabi ki...
Farklı tatlarla tanıştığımız için balıklara özel olarak yer vermek istedim.
Sahilde bulunan Aqua Beach Otel Restaurant tercih ettik
Enez'de iyi bir ünü var buranın


Önce aperatiflerle başladık...
Lagunya
Lagunya, buraya özel bir ara sıcak
Kalamar, patates, havuç kızartması


Mezelerimiz 
Deniz börülcesi, patlıcan közleme, kırmızı biber közde




Salata da oldukça başarılı


Zaten bu 3 tabak bizi mahvetti, kalamar gelene kadar hüplettik kızarmış ekmeklerle


Levrek Tandır
Tandır sadece siyah ette olmuyormuş, balıkta da oluyormuş
Ben de ilk defa denedim ve çok sevdim


Denize sıfır olan Aqua Beach Otel servisi, lezzetleri ve hızlı sunumu ile bizi etkiledi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top