30 Eylül 2013 Pazartesi

0

Çekiliş Sonucu



Merhaba!
Bir aydır devam eden çekilişim vardı biliyorsunuz.
30 Eylül 00.00'da çekilişi bitirdim.

Toplam 129 yorum vardı.
Bunları teker teker kontrol ettim.


Sizlere en çok önem verdiğin şeyin;
kampanyacıların bu çekilişe katılmaması olduğunu belirtmiştim.

Kontrol ettiklerimin arasında o kadar çok kampanyacı vardı ki, bir ara bilgisayarı kapatıp çekilişi iptal edecektim. Ama önem verip gerçekten zaman ayıran 39 kişinin hakkını yiyemezdim.

81 kampanyacı vardı, hala yazarken sinirleniyorum.
Twitter hesabına giriyorum günde en az 10 tane çekiliş linki yayınlamış.
Kendi ile ilgili hiç bir güncelleme yok zaten, kim olduğu belli değil, ay fenalıklar geldi.
Kimseye acımadan direk eledim arkadaşlar. Eğer bunları görmezden gelseydim vicdan azabı çekerdim fakat şu an çok huzurluyum ve rahatım.
Bu çekiliş işinden iyice soğudum bunu kesin ve net söyleyebilirim.
Kampanyacıların yanında iki kere yorum yazan, link eklemeyen ve
twitter hesapları kitli olanlar da vardı.

Dediğim gibi 39 kişinin hatırına, random.org ile çekilişimi yaptım.

Ve kazanan; Merve Üzüm oldu.






Mervecim tebrik ederim.
Mailini kontrol etmeyi unutma.

3 Ekim 00.00'a kadar benimle iletişime geçen olmazsa, yeni bir kazanan belirleyeceğim.


Mutlu günler dilerim.

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top