21 Eylül 2013 Cumartesi

0

Mascarammaxx ile Tekin Acar Beauty Fest'de keyifli anlar..

Cuma akşamı Mascarammaxx yine güzel bir davete imza attı.. Tekin Acar Kozmetik'in Bebek şubesinde keyifli anlar yaşadık.. Lezzetli ikramlar eşliğinde bol bol sohbet ettik.. Tekin Acar makyaj uzmanları isteyenlere makyaj uygulaması da yaptı, ben gitmeden önce makyajıma fazlaca özendiğim için yaptırmadım ama aklım da kalmadı değil :) Mascarammax yayın yönetmeni sevgili Serpil Hanım tüm davetlileri tek tek karşılayıp yakından ilgilendi.. Her davette olduğu gibi şahane bir ev sahibesiydi.. Çeşitli markaların ürünlerini yakından inceleme fırsatı buldum, yapılan şahane makyaj uygulamalarını inceledim, makyaj uzmanlarına sorular sordum.. Kısacası çok keyfili bir akşamdı.. Cuma akşam daha eğlenceli bir davet olamazdı herhalde :) Bu arada Tekin Acar Beauty Fest kapsamında çeşitli ürünlerde indirimler ve ücretsiz makyaj uygulamaları var.. Tekin Acar mağazalarına bu aralar bir uğrayın derim ;)











Serpil Hanım ve ben..






Keşke bu boyutta rujlar olsa değil mi ama :)







Ya da fırçalar :)







Alışverişmakyaj bloğunun sahibi sevgili Şebnem ile biraz şımarmış olabiliriz :)








En sevdiğim markalardan biri Shiseido standını bol bol kurcaladım.. Yeni fondötenlerine bayıldım..






Collistar markası Tekin Acar'a özel bir marka ve vücut için BB kremi var.. Biliyor muydunuz? Çok ilgimi çekti..





Sevgili Ebrar'a şahane bir makyaj yapıldı..





Mascarammaxx ekibine ve Tekin Acar kozmetik'e bu keyifli etkinlik için teşekkürler.. En çok vakit geçirmeyi sevdiğimiz yer olan kozmetik mağazalarındaki etkinlikler daha mı eğlenceli oluyor ne?? Türkiye'nin ilk online güzellik sitesi Mascarammaxx'ın sitesini incelemek için TIK TIK.



-----------------------------

Sosyal ağlarda beni takip etmek için


İnstagram: Aylininkozmetikgunlugu






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top