18 Ocak 2014 Cumartesi

0

Boyun Kırışıklıkları önlemenin yolları!

Geçenlerde gıdı ile ilgili Suna Dumankaya'ya ait bir formül paylaşmış ve uygulayacağımı söylemiştim. Hah işte o post altında denedikten sonraki sonucu paylaşmam istenmişti.. 
Denedim mi evet!
Memnun kaldım mı? Tamamen gitti diyemem ama gözle görülür derecede tesir ettiğini söyleyebilirim..

Bugün ise konumuz boyun!:)
Ahhh Allahım, ne olurdu cilte yaşlanma olmasaydı da bizlerde böyle zamana ve yerçekimine karşı savaşmak durumunda olmasaydık..:)  



Şimdi hanımlar beni can kulağıyla dinliyorsunuz öğrendiklerimi biiir bir anlatıyorum, program şu:)

Güneşin UVA ve UVB ışınlarına karşı cildinizi korumak... Bunun içinde yaz günü boynumuzu sarıp sarmalamayacağımıza göre güneş koruyucu krem kullanıyoruz..:)

Sigara ve sigaralı ortamlar! Yaa, sigara içmiyorum diyor olabilirsiniz ama o ortamlarda da bulunmayacağız!

Günlük rutin iyi bir boyun egzersizi... Bunun için size bir egzersiz tarif edeyim... Dik durun çenenizi öne çıkartıp dilinizide damağınıza yapıştırın çeneyi öne uzatıp 10 sn bekleyin 6 defa falan yapabilirsiniz.. Yaaalnıızzz yaptığınız ilk günün ertesinde çene bölgesinde baya bir ağrınız olacak ayy hasta mı oluyorum böyle boğaz bölgemde bir ağrı var diyip panik olmayın yani!:)

Günlük en az 8 bardak su içiyorsunuz. 2 bardak bile benim için büyük başarı!:) Ama azimliyim yavaş yavaş çıkıyorum...

Pürüzsüz cildin en büyük düşmanlarından biri de yüksek yastıkmış!  İki yastıkla yatıyorum iyi mi?:)


Boyuna patates dilimleri uygulayın. Bu ciltte detoks ve gözenekleri temizliyormuş... Kesinlikle denenecekler arasında:)

Uyumadan önce boynunuza iyi bir anti-kırışıklık kremi uygulayın. Krem konusunu hiç ihmal etmediğim halde nedense boyun bölgesine sürmek hep angarya gelmiştir... Yani buna yeni yeni başladım.. Ne zamanki ilk sinyalleri gördüm.. Panik!:)
Bu arada Retin-A kremler yaşlanma sürecini yavaşlatmak konusunda çok etkiliymiş. Aslında erken yaşlarda başlamak çok önemli ama artık boyun kırışıklıkları oluşmuşsa bile giderebilmek mümkün diyor dermatologlar.

Yanii olay şu; bakarsan bağ olurmuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top