17 Ocak 2014 Cuma

0

Denedim; Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici Seri


Neutrogena'nın Norveç Böğürtlenli besleyici bakım serisinden bu üçlü geçen ay denemem için gönderildi.


Neutrogena'nın el kremi, peelingi ve yüz yıkama jeli benim olmazsa olmazım olduğu için heyecanla bu seriyi denemeye başladım.









Bu kış ihtiyacım olan bakım bu kutuların içinde!









Neutrogena Norveç Böğürtlenli Bakım Kremi


Kış aylarında el, topuk ve dirseklerimde kurumalar olur benim.


Çok aşırı değil belki ama önlem almazsam rahatsız edici boyuta ulaşır muhtemelen.


Yapı olarak el kremine göre bakım kremi biraz daha yoğum ama o kadar hızlı emiliyor ki rahatsız olmuyorsunuz. Yapışkan bir his bırakmıyor ve cildi yumuşacık yapıyor. 


Neutrogena'nın Norveç Böğürtlenli bu besleyici bakım kremini fiyatına göre çokkk çok başarılı buldum.


Fiyatı: 11.90 TL, 200 ml










Neutrogena Norveç Böğürtlenli Besleyici El Kremi


El kremi de hafif ve yağlı bir his bırakmayan formüle sahip.

Bakım kreminde olduğu gibi yine hızlı şekilde emiliyor ve gün içerisinde kolay kolay yenileme ihtiyacı duymuyorsunuz. 


Fiyatı: 13.90 TL, 75 ml










Neutrogena Norveç Böğürtlenli Dudak Nemlendiricisi


Stick dudak nemlendiricileri ile aramın çok iyi olduğunu söyleyemem. Koyu renk bir ruj sürecek isem mecburen önceden nemlendiriyorum. Onun dışında çok sevdiğim bir ürün gurubu değil ama bu ürün ile yazı yazacağım için denedim. Başarılı olduğunu, tadı ve yoğun bir kokusu olmadığını söyleyebilirim. Nemlendirmesi de oldukça başarılı. Bu tarz ürünleri seviyorsanız bir şans verin derim.

Fiyatı: 8.90 – TL, 4.8g



www.neutrogena.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top