16 Ocak 2014 Perşembe

0

Facebook'taki Ortak Hesaplar

Bugünkü yazımda sizlere yine bir serzenişte bulunmak istiyorum. "Senin serzenişlerin de çok oluyor amaaa, her gün başka bir tipe takıyorsun!" demeyiniz lütfen.

Bu seferki derdim, ortak Facebook hesabı kullanan çiftler! Umarım bu yazıyı okuyan birileri de böyle bir uygulamada değildir de kimseyi gücendirmem... Siz de eşinizle ya da sevgilinizle ortak Facebook hesabı kullanıyorsanız, ne olur alınmayın, içinde bulunduğunuz duruma bir defa olsun daha mantıklı bakmaya çalışın...


Günümüzde herkesin bir Facebook hesabı varken, bu herkes içerisinde bulunan bir erkek ve bir kız tanışırlar. Flörtlerinin ana kahramanıdır internet ortamı. Ardından erkek, ilanı aşk eder, kız havalara uçar ve beraberliklerine başlarlar. Bu esnada ilişkileri iyi giderken bazen erkeğin, bazen ise kızın aklına takılır "Bu adam/kadın Facebook'ta ne haltlar karıştırıyor acaba?" diye. İlk başta gizli gizli düşünülen bu fikir, ilişkinin ilerleyen aşamalarında dile gelmeye başlar. Önceleri kavga sebebi olan "Sen bana güvenmiyor musun!" nidalarıyla küs gecelerle sonuçlanan bu durum, bir zaman sonra durulur. Nasıl durulur? Ya hesap şifreleri birbirine verilir ya da ortak hesap açılır! Belki bu arada evlenmiş olabilirler ya da hala sevgili olarak devam ediyorlardır; bilemiyorum, mühim değil... Hesabın görüntüsü "Ali Ayşe Soyad" şeklindedir...


Bu uygulamanın amacı nedir? Sevgilini/Eşini, internet ortamındaki flörtlerinin, aldatmalarının önüne geçmek! Eski sevgiliyle mesajlaşılıyor mu, kuruk sallayan cümleler yazılıyor mu, hangi fotoğraflar yayınlanıyor ve kime görünür ayarlanıyor! Kusuruma bakmazsanız "Sapık mısınız?" diyeceğim.


Ben eşime güvenmiyorsam, eşim bana güvenmiyorsa, ne yapayım öyle ilişkiyi ben... Afedersiniz ama internette aldatmasından endişe ettiğiniz insan, sizi dışarıda 40 defa aldatır, ruhunuz bile duymaz! İçinde böyle bir niyetin olduğunu düşündüğünüz insan, her şeyi yasaklasanız da yolunu bulur ve yapar... 

Ters köşesine bakarsanız da karşınızdaki sizi "Kendisini internette aldatabilecek karakterde bir insan" olarak görüyor. Küfür illa ki kötü sözle mi olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top