19 Ocak 2014 Pazar

0

İstinye Park'ta Nar Gourmet

İstinye Park Alışveriş Merkezini çok severim, ancak çok sık gitme fırsatım olmuyor :(
Gittiğimde mutlaka uğradığım yer ise tabi ki Pazar Yeri 
Buradaki mağazaları gezmek, alışveriş yapmak çok hoşuma gidiyor...

Nar Gourmet de bu çok sevdiğim mağazalardan biri.
Küçük ama çok sıcak bu mağazadan öyle 5 dakikada bir şey alıp çıkamıyorsunuz. İddia ediyorum çıkamıyorsunuz :)
Neden mi?
Bir kere çok fazla çeşit var, tadım yapabiliyorsunuz.
İlginizi çeken ürünleri tadabiliyorsunuz. 
Ben bir zeytin yağı aşığı olarak zeytin yağlarının neredeyse tamamını tattım :)
Her yaz Balıkesir tarafından alıyoruz ama daha bahar gelmeden yağlarımız bitiyor...

Nar Gourmet'de tercihlerim ise şöyle oldu:
Erken Hasat Zeytin Yağı          (0,5 asidite olduğundan kahvaltıda ve pişmeden kullanmaya gayet uygun)
Portakal aromalı Zeytin Yağı    Farklı bir aroma, Akdeniz rüzgarı
Fesleğen Çeşnili Zeytin Yağı     Özellikle domates ile beraber (bu mevsimde sadece konserve domatesimiz var elimizde :) ve peynirlerin sunumunda yakıştırıyorum fesleğeni



Hepsi küçük ambalajlarda da olduğundan kısa sürede tüketir, yeni çeşitleri denerim diye düşünüyorum.

Zeytin ağacından üretilmiş aksesuarlar da var mağazada ama bana biraz pahalı geldi.

Bir de reçelleri var ki...

Onlardan da tattım tabi ki
Mersin yöresinden Çilek Reçeli 
Bursa'da Armut Marmeladı (deveci armudu)


Son olarak da akide şekeri alarak kendimi mağazadan zor dışarı attım 
İçi bütün fıstıklı akide şekerimin kutusuna da bayıldım.

Tam bir Gurme Mekanı

Gidin, tadın, alın derim :)
İstinye Park mağazasına gittim, ayrıca nişantaşı ve şişli de de mağazaları varmış. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top