14 Ocak 2014 Salı

0

Rosegal.com alışverişim


Rosegal.com güncel ürünlerin yanı sıra, retro ve vintage ağırlıklı parçalar bulunduran bir online alışveriş platformu. Kıyafet, çanta, takı ve saat üzerine oldukça hesaplı ürünlerin bir arada olduğu Rosegal.com'dan kargo ücreti ödemeden alışveriş yapabiliyorsunuz.



Bana firma tarafından alışveriş çeki tanımlanmıştı. Siteyi denemek için bir kaç aksesuar siparişi verdim. Ürünler PTT aracılığıyla iki hafta sonra sorunsuz olarak elime ulaştı.









Biliyorsunuz iri kolyeler son yıllarda oldukça moda.


Bu renkli kolyeyi jean gömleklerle, basic t-shirtlerle kombinlerim diye aldım.


Bir kaç boncuk ulaşım sırasında yerinden çıkmıştı. 


Onları sıcak silikonla yapıştırdım.


Fiyatı 10.67$










Bu neon küpeyi de renklerini çok sevdiğim için aldım.


Özellikle ilkbahar ve yaz aylarında neon renklerle severek kullanacağıma eminim.


Onun fiyatı da 3.72$










Bu neon bileklikleri çok ama çok sevdim.


Tam yazlık!


Bunlar da 4.39$










Bu gümüş küp "love" kolye de sevdiğim parçalar arasına girdi şimdiden.


 7.49$


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top