15 Ocak 2014 Çarşamba

0

Tan Sağtürk Akademi'de bale ve çocuklarımız üzerine

Tan Sağtürk Akademi Bağdat Caddesinde keyifli bir buluşma vardı hafta sonu. 
Anne bloggerlar  Tan Sağtürk Akademi Bağdat Caddesinde buluştu.
Tan Sağtürk, okul kurucuları ve sorumluları ile sohbet ederken biz, miniklerimiz de biraz dans, biraz oyun çok iyi vakit geçirdiler.
tan sağtürk akademi

Bale ile ilgili hızlı ama kısa bir geçmişim oldu. Annemin teşvikiyle ilk okulda bale derslerine başlamıştım. Baleye çok da severek gidiyordum ama bu güzel bale hayatım sömestr tatilinde bize gelen dedemin tepkisiyle son bulmuştu. Ben de tiyatro derslerine yöneldim.
Bale ve bale dersleri  hakkında pek çok şey öğrendik, sorular sorduk. Tan Sağtürk ve ekibi çok samimi şekilde sorularımızı yanıtladı.
Tan Sağtürk Akademi Cadde

Tan Sağtürk Akademi tüm Türkiye'de okullar açmış, bu da demek oluyor ki öncelikle bale, dans ve sanat için çalışıyorlar. Diyarbakır, Elbistan, Kıbrıs şubeleri var. Okullar franchising ile açılmıyor, bu da kalitenin standart olmasını sağlıyor...

Bir çocuk bale için uygun mu değil mi sorularına standart bilimsel testlerle cevap veriyorlar. Bu da yaptıkları işe gösterdikleri saygıdan ileri geliyor bence, ne yaparsanız yapın ciddiyetle yapın...
Akademide sadece bale dersleri verilmiyor. Müzik, yoga, piyano, zumba, modern dans, temel oyunculuk eğitimi ve fotoğraf dersleri gibi bir çok farklı sınıfı bulunuyor. (Bizzat gezip sınıflara bayılmış durumdayım)
Bir de bale yapan erkeklere ön yargı olmasa... 
Tan Sağtürk gibi bir isim bile bu ön yargıyı yıkmaya çalışıyor ve bence başarılı da oluyor. 
Sevgili Tan Sağtürk Akademi ebeveynler için çok güzel tanıtıcı kitaplar hazırlamış. Bir de mektup var ki okumanızı öneriyorum...

Çocuklar kursa başladığında kesinlikle zorlama yada baskı yapmamalısınız diye uyarıyor bizi Tan bey, bu nedenle demo dersleri hazırlamışlar.
Bale bir çocuğa ne kazandırır? 
Sadece zarafet mi tabi ki hayır...
Bu liste çok daha uzun ve mektup çok etkileyici 
Tamamını okumak isterseniz size en yakın Tan Sağtürk Akademi ye uğramanız yeterli. Mutlaka size yakın bir Tan Sağtürk Akademi vardır...

Tan Sağtürk Akademi sitesinden inceleyebilir,
Tan Sağtürk ve annelerin buluşması haberini buradan okuyabilirsiniz.
Tan Sağtürk Akademi Bağdat Caddesinde Kirpi Cafe'nin hemen arkasında...

İşte günün sonunda güzel bir kare daha
Bu değerli buluşma için Tan Sağtürk'e, değerli ekibine ve katılan tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi iletiyorum.
blogger etkinlik

Bademin de sanatla içli dışlı olmasını çok istiyor ve destekliyorum, 
sanatla kalalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top