17 Ocak 2014 Cuma

0

trafikte beni sinir eden şeyler

trafik canavarı

Trafikte beni sinir eden pek çok şey var
Bunlardan biri de çakarları yakmış,  dııt dııt korna benzeri öten araçlar
Tam trafik saati ortaya çıkıyorlar.
Herkes gibi siz de yolunuzda gidiyorsunuz ama onlar farklı!
özel ve ayrıcalıklı ...


Aracın biri geliyor ve kenara çekilmenizi, ona yol vermenizi istiyor,  çoğu zaman arıza şeridinden hop kayıp gidiyorlar.
Tamam emniyet aracı olabilir, acil bir durum olabilir ama siz bu aracı her gün aynı yol üzerinde görüyorsanız aklınızda soru işaretleri uyanıyor.
Bu araçta sizin gibi işe gitmeye çalışan bir insan var muhtemelen.  
Peki onun ayrıcalığı ne?
Kamu görevlisi olması mı,  aracında ışıklar olması mı?
O da sizin gibi işe gidiyor!
Nedir bu ego anlamış değilim...
Geçiş üstünlüğü isteyerek neden başkalarını rahatsız ediyorsunuz?

Bu insanların bunu neden ve nasıl yaptığını bir türlü anlamıyorum...

Bugün polisi arayarak bu aracın plakasını ilettim, ben üzerime düşeni yaptım...

Ah şu egolardan kurtulabilsek keşke...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top