17 Ocak 2014 Cuma

0

Yves Rocher İndirim Alışverişi


Yves Rocher'de %50'ye varan indirim devam ediyor.Dün akşam işi çıkı ufak bir alışveriş yaptım.İndirim pazar günü bitiyormuş.Alışveriş yapmak isteyenlere duyurulur.


Kuru ve yıpranmış saçlar için şampuan aldım.Bu serini saç kremini daha önce almıştım.Stokta bekliyor.İkisini beraber kullanırım diye düşündüm.


Bu peelingi ben ilk defa gördüm.Stokta bekleyen kayısılı peelingi var fakat fazla peeling göz çıkarmaz :)


Bu vitamin spreyi de yeni gelmiş sanırım.Yüze sıkılınca hem serinletiyor hem de vitaminliymiş.


Son olarak A101'de Selin'in parfümlü kolonyalarını görünce almak istedim.Misket limonlu ve bergamutlusunu aldım.İkisinin de kokusu çok güzel.Garnier'in kapatıcı göz roll-on larından severek kullanmış ve bitirmiştim.Artık bb krem olanı var ve ben onu pek beğenmedim.Rengi bana çok koyu geldi.Bu eski seriyi gözlerim arıyordu fakat bulamamıştım.A101'de görünce kaçırmak istemedim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top