17 Şubat 2011 Perşembe

0

İzin Almak Ya da İzinsiz (Ç)alıpta Kendi Yapmış Gibi Olmak

Bu tarz şeyler her blog yazarının başına geliyor, daha birçok site yazılarımı ve başka blog yazarlarının yazılarını aynen kendi sitesine kopyalamış durumda ama benim fotoğraflarda oynama yapılmamış üzerinde bloğumun adresi var, sonuçta alıntı olduğu belli oluyor. Ama sağolsun bir site varki yaptığım şapkanın fotoğraflarını bir güzel alıp kesmiş birleştirerek güzel bir kolaj hazırlayarak kendi sitesinin adınıda yazarak kendi yapmış gibi yayınlamış.

Daha önce burada yayınlamıştım bu şapkayı takip edenlerim bilirler zaten...
Benim eklediğim orjinal fotoğraf.



akillihayat.com'un
kendi yapmış gibi kolajladığı fotoğraf.


Fotoğrafı ve yazıyı link belirterek alsaydı benim için problem olmazdı. Ama böyle yapınca çalıntı olmaktanda öteye gitmiş...

Ve bu yazıyı bana haber veren dikkatli blogger arkadaşım http://yasamladans.blogspot.com/ çok teşekkür ediyorum kendisi yorum bırakıp haber vermeseydi belki hiç farkına varmayacaktım.

Eğer kişisel bir blogtan yazı alacaksanız sahibinden izin alın. Eğer bloğunda link göstererek alabilirsiniz yazıyorsa linkini mutlaka verin. Ortaya konmuş bir emek varsa saygı gösterin ki size de saygı duyulsun.

Bu yazım akillihayat.com'un sahibi benden özür dileyip yazıyı kaldırana kadar burada duracak.
Reklamın iyisi kötüsü olmazmış, akillihayat.com için kötü bir reklam oldu...

Daha çok şey yazmak istiyorum ama terbiye sınırlarımı da zorlamak istemiyorum.
Ve bana destek veren takipçilerimin hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top