16 Şubat 2011 Çarşamba

0

Sosis Köpek Kasnak Panolarım

       Uzun zamandır çalışmak istediğim bir figürdü dachshund cinsi köpekler. Çizimi de çok kolay. Yatay bir sosis çizip, uzun burunlu bir kafa, kuyruk ve ayaklar ekliyorsunuz o kadar...
İlk çalışmam buydu. Düz aplike çalıştım. Ayaklar, kuyruk ve kulak keçeden. Daha önce beyaza boyadığım kasnaklara geçirip sabitledim.
 Kırmızı puantiyelinin ayak ve kuyruğunu bütün çalıştım. Aplike dikişini bitirmek üzereyken aklıma geldi. İçine elyaf doldurdum. Boyutlu aplike çalışmış oldum... Burunlarını kumaş ponponlar hazırlayarak yaptım.
 Boyutlu oluşu çok daha sevimlilik kattı figüre. Ailecek çok sevdik kendisini :)
 Mavi çizgili olanın çapı 23 cm. Kırmızı puantiyelinin çapı 20 cm.
     

Bebek, çocuk odalarını, neşeli ortamların duvarlarını süsleyebilecek, bu dekoratif panoların her ikisi de Pasaj ve Emek Sensin'de satışta...     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top