17 Haziran 2011 Cuma

0

KIRMIZILIM


Bu kolyenin yapılışı aşağıda adım adım anlatılmıştır.
Malzemeler:
Kristal Boncuk,Kum Boncuk,Kum Boncuktan Bir az Büyük Boncuk,Kopmayan İp

1.Adım : İstediğiniz boyutta olacak şekilde boncuklar dizilir.Kopmayan ipe dizilmektedir. Bu konuda satıcılar yardımcı olacaktır.

2. Adım : Dizme işlemi bittikten sonra başlangıçtan bir boncuk yukarıdan başlayarak iğneyen 2 kum boncuk,kristal, 1 kum boncuk alınarak 2 boncuk atlayarak yani 2 boncuğun bitiminden yukarıya doğru geçirilir.




3. Adım : Bu adım dediğimi daha iyi anlatmakta.
Üstten iki boncuğa üsten geçirilir














4. Adım : Şekli pek göremeseniz de şekil son halini alır.İğne içten geçirilmektedir.Buna dikkat edin.
Yana mümkün oldğunca yaslayarak devam edilir.


KOLAY GELSİN.YAPTIKLARINIZIN RESMİNİ BEKLİYORUM ARKADAŞLAR ;) YAYINLAMAK İSTERİM. YAYINLAMAKTAKİ AMACIM HİÇ DE ZOR OLMADIĞINI GÖSTERMEKTİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top