30 Aralık 2012 Pazar

0

Mutlu yıllar,iyi pazarlar.

 Aslına bakarsanız bugün daha farklı uyanıyoruz yılbaşı tatilinin habercisi bir gün mevcut havada bu aynı zamanda bize tatil olarak döndüğünden aslında çokta pazartesi sendromu yaşamayacağız.




 Ayrıca 2012'nin son günlerini yaşayan bizler neleri geride bıraktık bilemiyorum ama illa ki üzüntüler heyecanlar barındırmıştır.Tabiki mutluluklarda.Ama biz sadece üzüntülerimizin kalıntılarını 2012 de bırakıp mutluluklarımızla yeni yılımıza giriş yapalım.
 Bu arada benim en güzel mutluluklarımdan biride 2012 den kalma bana sizlerle buluştuğum yazmaya başladığım sene 2012 ama nice güzel seneler devam edecek inşallah.Aynı zamanda çok özel insanların girdiği bir seneydi benim için.İyi ki hayatımda dediğim bir kişi şuan aklımdan geçti bile...
 Bu yeni senemiz gönlünüzün derinliklerindeki dileklerini dilerim ki gerçekleştirir.Yeni başlangıçlar hep güzeldi güne güzel olacaktır buna inanın.
 Bu güzel pazar gününde kahvaltı trafiğinden sonra biraz kitap okuyarak biraz film izleyerek tabiki farklı şehir iklimlerini göz önünde bulundurarak dışarıda zaman geçirilebilir.
Hepinize kucak dolusu enerji yolluyorum.Siz çok değerlisiniz unutmayın bunu.

İyi yıllar mutlu yıllar. Herşey sizin istediğiniz gibi olsun.Mutluluk,sağlık,huzur ile birlikteliğiniz hiç bozulmasın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top