27 Aralık 2012 Perşembe

0

Yılbaşı Hediye Çekilişi Hakkında


Merhabalar arkadaşlar,

Bildiğiniz gibi yaptığım hediye çekilişi 25 Aralık 2012 saat 19.00 itibariyle sonlandı. Sonuçlar ise henüz açıklanmadı. Çünkü bazı yorumlardaki Twitter adları net değil. Bu nedenle o kişilere dün e-mail attım ve Twitter kullanıcı adlarını net olarak belirtmeleri için bana yardımcı olmalarını rica ettim. Henüz hiçbirinden yanıt alamadım.

Adaletli bir seçim yapmaya, kimsenin hakkını yememeye özen gösteriyorum. Ancak bekleyenler de mağdur olmasınlar ve yeni yıldan önce kargoları ellerine ulaşsın istiyorum. Bu nedenle mail attığım arkadaşlar yarın; yani 28.12. 2012 Cuma saat 19.00'a kadar e-mailime cevap atmazlarsa onları çekiliş listesinden çıkarmak zorunda kalacak ve o doğrultuda seçimi yapacağım.

Hepinizin nezdinde bu açıklamayı yapma gereği hissettim. Ayrıca Twitter'ı olmayan arkadaşlara da tek tek yorum yazmaya çalıştım, bir kez daha açıklamak istiyorum: Çekilişe katılmak için zorunlu şartlardan biri Twitter'dan takip idi. Bu nedenle maalesef Twitter'ı olmayan arkadaşlar çekiliş listesine davet edilmediler.

Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top