23 Eylül 2013 Pazartesi

0

65. Emmy Ödülleri Kırmızı Halı Kıyafetleri

        Geçtiğimiz akşam Nokia Theatre' da gerçekleştirilen 65. Emmy Ödülleri benim gibi yabancı dizi izlemeye bayılanlar için oldukça merakla beklenen bir törendi. Bu görkemli gecenin kıyafetleri de kendisi kadar göz alıcıydı. Benim gecede çok şık dediğim isimler çok fazla yoktu ancak en rüküşü kesinlikle Lena Dunham olarak belirliyorum:)



         Gecede en çok tercih edilen renkler; siyah, kırmızı ve nude tonları oldu. İşlemeli ve saten elbiseler çokca tercih edilirken balık modeli de oldukça fazla kullanıldı. Rose Bryne, Sofia Vergara ve Heidi Klum gecede bana göre iyi seçimler yapan ünlülerdendi. Bakalım kırmızı halıdan kimler nasıl geçmiş?





























































 Görsel: becauseiamfabalous





Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top