18 Eylül 2013 Çarşamba

0

Arzu Kaprol Atelier Koleksiyonu Paris Defilesi & Backstage

Tatil bitti, dahası yaz bitti. Depresyonun kıyılarında geziyorum.
Bu durumlarda kendimi iki şekilde tedavi ediyorum. Hafta sonu sağa sola kaçıp aslında tatil hala sürüyormuş da arada çalışıyormuşum gibi bünyemi kandırmaya çalışarak... Ve bir de işe güce sarılarak...

Bilmeyenler için Vogue'da free-lance yazarlık bir yandan devam ederken, Nisan ayından beri Arzu Kaprol Paris ofisinde çalışmaya başladım. Arzu Kaprol ile yaptığım röportajın bana iş fırsatına dönüşeceğini tahmin etmemiştim, ama oldu.

Her sabah Paris'teki tartışmasız en sevdiğim bina olan Opera'dan, yine en sevdiğim meydan lüksün merkezi kabul edilen Place Vendome'a yürüyorum. Ofisimiz bu meydana iki adım. Rue Saint-Honoré'de dünyaca ünlü dev moda markalarına komşuyuz. Yani hak ettiğimiz yerdeyiz, sorun yok. ;) Ve Paris'i Paris yapan "Haussmann" mimarisine sahip şahane bir showroom'umuz var.


Arzu Kaprol ile çalışmak ayrıca keyifli. Patronum diye değil :) yeteneği, iletişimi, sakinliği ve enerjisi nedeniyle Arzu'ya hayranım.


Çiçeği burnunda ofisimizde işler daha şimdiden yoğun. Yerli-yabancı press day'ler, pre-collection sunumu derken Temmuz ayında Couture Week'te ilk Couture prezantasyon ve defile backstage deneyimimi yaşadım. Müthiş tempolu, koşturmacalı, heyecanlı, ışıltılı ve hayli stresliydi.


Bu stres esnasında backstage fotoğrafları ne ara çekebildim bilmiyorum.

Biraz geç bir posta olsa da, işte önce Arzu Kaprol Atelier mini showundan ve sonra da backstage'den kareler...


Arzu Kaprol

Moda Cambazı


Moda Cambazı

Arzu Kaprol


Moda Cambazı

Arzu Kaprol


Moda Cambazı

Moda Cambazı


Moda Cambazı

Moda Cambazı


Arzu Kaprol Atelier


Arzu Kaprol Paris
Arzu Kaprol

Ve backstage çekimlerim...


Kulis sohbetleri
Defile arası Arzu Kaprol

Swarovski ile sırt dekoltesi
Son dokunuşlar

Arzu Kaprol Atelier
Bekleyiş

Arzu Kaprol Atelier
Kusursuz detaylar

Arzu Kaprol defile
İşlemesi 3 gün süren head jewellery

Show'a doğru

Moda Cambazı
Final parçanın kulisten görkemli çıkışı

Moda Cambazı
Show aksesuarları

Casting board ve sıralama

Moda Cambazı
Arzu Kaprol & Girlzzz


Haftaya Paris Fashion Week. Ofiste telaşımız başladı bile. Çok yakında Paris Fashion Week showundan fotoğraflarla görüşmek üzere. :)

Arzu Kaprol ile stil röportajımı okumak için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top