20 Eylül 2013 Cuma

0

Bavul Hazırlama Sendromu!


Her tatil öncesi en büyük derdim valiz hazırlama kısmıdır ve ben bu konuda oldukça başarısız biriyim. Başarısız kavramı giymeyeceğim milyon tane kıyafeti koymaktan ibaret aslında. 

Hep bir elbise alıp tüm tatili şort ve tişörtle geçiren bir insan da olsam o elbiseler bavula girecek bi kere! Amelelik kanımızda var... Şortlar, zibilyon tane tişörtler, sandaletler bavuldaki yerini aldıktan sonra sıra bikini mayo güneş kremi serisine geliyor. Akabinde ya acaba hangi kitabı götürsem ile başlayıp sahilde bir ton dergi okumamla biten bir tatil oluyor. Kitapsa okunmadan geri getiriliyor ama kumu yiyor o ayrı. Ama bu sefer niyetliyim okumadan dönmek yok! 

Tatilde topuklu ayakkabılar şıkıdım haller hiç bana göre değil. Keyif yapmaya gidiyorum arkadaş hiç işim olmaz :)

Anladığınız üzere geç kalmış bir tatil için yollara düşüyorum. Gece istikamet Ölüdeniz. Oradan da elimden geldiğinde güzellikleri paylaşmaya çalışacağım. Umarım havanın azizliğine uğramam. İyi akşamlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top