5 Eylül 2013 Perşembe

0

bitenler ve yerine gelenler

Bitenler yazısı yazmayı da okumayı da çok sevmiyorum aslında. 
Bu konuda yazılmış en güzel yazı Mor Hastasının bence :))) Epey gülmüştüm onun bitenlerini okurken... 
Severek kullandığım iki ürünüme bugün '' tekrar görüşmek üzere '' diyorum...
Uzun zamandır kullandığım için sanki duygusal bir bağ da oluştu aramızda.
Birincisi DKNY Be Delicious, diğeri L.A.Girl allık
DKNY Be Delicious yeşil elma ferah kokusu ile severek kullandığım parfümümün çanta boyu da bitti...
DKNY Be Delicious  Notalarında; elma, salatalık, greyfurt, gül, beyaz amber, manolya, tuberose, menekşe, beyaz muguet, sarı odun, yumuşak ten ahengi, sandal ağacı bulunsa da baskın yeşil elma kokusuyla özgür bir ruha sahip olan bu parfümü yaz boyu severek kullandım. 
Geçen yıl üçlü set olarak Sevil'den almıştım. Büyük boy, küçük boy ve vücut losyonu.
İlk önce tabi ki vücut losyonu bitti!!! Ne güzel bir losyondu o öyle...

Severek kullanıp tükettiğim diğer ürün de L.A. Girl allık BL554 şeftali tonu. Işıltısını da rengini de kendime çok yakıştırdığımdan olacak pek sevdim kullanmayı.
Makyajda olmazsa olmazlarımdan allık benim için elbette çok değerli. Çok fazla sürmüyoruz tabi, kıpkırmızı elma yanakları istemeyiz değil mi. Ne kadar haşin kullansam da allık kutum dağılmadı, makyaj çantama dökülmedi falan ne güzel değil mi???

Evet onlardan ayrılmak zor olacak ama hayat bu !!!

Sizin de bitmesin diye tutumlu kullandığınız, bittiğinde üzüldüğünüz ürünleriniz var mı?


bademlebuduk





             



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top