2 Eylül 2013 Pazartesi

0

Candice Swanepoel Stili

          Uzun zamandır stil postu hazırlamadığımı görüp hemen işe koyuldum ve son zamanların en beğenilen modellerinden Candice Swanepoel' in stilini incelemeye karar verdim. Yaşıt olduğumuzu öğrendiğim 1988 doğumlu Güney Afrikalı güzel, son zamanların en çok konuşulan modellerinden biri. Hal böyle olunca stiliyle de gündeme gelmesi kaçınılmaz oluyor. Bu Güney Afrika' nın havasından mı suyundan mı kızları pek bir güzel oluyor:) Bakınız güzeller güzeli Charlize Theron da Güney Afrikalı. Candice de dünyanın en güzel kadınları listesinde yer alan modellerden biri. Ben sonuna kadar hak ettiğini de düşünüyorum açıkçası. Her ne kadar favori Victoria' s Secret modelim Miranda Kerr olsa da, Candice ondan sonraki sırada benim için. Candice doğal ve masum hem de bir o kadar seksi bir güzelliği olan bir kadın. Hal böyle olunca, sokakta basic üstler ve jean şort ve kotlarla dolaşırken, özel gece ve davetlerde en seksi kalem elbiselerini, derin yırtmaçlı uzun abiyelerini ve mini elbiselerini giymekten kaçınmıyor. 



       Yukarıda da dediğim gibi, sokakta oldukça basic giyiniyor kendisi. Hiçbir çaba sarf etmeksizin, zorlamadan en basit ve sade kıyafetlerle şık oluyor. Sokak stilinde ayakkabı tercihini de düzlerden yana kullanıyor. Kadın güzel olunca ne giyse yakışıyor tabi diyebilirsiniz anca "less is more" felsefesinden şaşmamak lazım:) 






















          Özel günlerde ve gecelerde en şık ve seksi kıyafetlerini giyen Candice genellikle, kalem elbiseler, vücut hatlarını ortaya koyan miniler ve derin dekolteli uzun elbiseler tercih ediyor. Ayakkabı tercihleri ise genellikle stilettolardan yana oluyor. 
















                  Candice' in saç ve makyajı konusunda da istikrar sergilediğini görüyoruz. Her ne kadar geçtiğimiz aylarda siyah ve platin sarısını denese de eski rengine dönmüş durumda. Ben zaten kendisine en çok doğal sarı tonlarını yakıştırıyorum. Aksi halde doğal ve masum görüntüsünden uzak sert bir ifadeye bürünüyor. Saçlarını genellikle doğal dalgalarla açık bıraksa da, at kuyruğu ve balerin topuzu da tercihleri arasında. Makyaj konusunda da genellikle incecik bir eyeliner ve maskarayla belirginleştirilmiş kirpikler ve doğal dudak renginde nude ve pembe rujlar tercih ediyor. Bazen smokey göz makyajı uygulasa da ben ona doğal göz rengini kapatmayan makyajları yakıştırıyorum. Zaman zaman dudaklarını vurgulayan Candice bu makyajı da gayet iyi taşıyor bana göre. Zaten bu kadar güzel bir yüze çamur sürse yakışır sanırım:)














Görsel: pinterest


Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top