6 Eylül 2013 Cuma

0

Cuma duası



Hayır kapılarını hikmetle açan, her türlü müşkülü gideren ve kolaylaştıran, hüküm verendir Allah.

Ey gökleri ve yeri yaratan Allah’ım!

Sen her şeyi hakkıyla bilensin.

Fettah olan İsminle yakarıyorum Sana; Sen hüküm verenlerin en güzelisin.

Bize merhamet iyilik ve hayır kapılarını aç!

Düğümlenen işlerimizi çöz Allah’ım!

Hakkı görmemiz ve Seni bulmamız için;

Kalbimizi ve gözümüzü aç Allah’ım!

Fettah İsminle yalvarıyorum Sana Allah’ım;

Sen ki; gönülleri de fethedensin!

Mübarek bir fetih ver bize!

Zor olan işlerimizi kolaylaştır Allah’ım!

Dünyamızı ve ahiretimizi mamur edecek olan dinini yaşamamızı bize kolaylaştır.

Bilmeden yaptığımız isyanlar yüzünden bize nimet kapılarını kapatma!
İyiliğe aç Allah’ım!

Hayrın anahtarlarını elimize ver!

Allah’ım Fettah isminin tecellisini göster bize;

Allah’ım, Fettah İsminle yalvarıyor; Musa’nın (a.s) diliyle dua ediyorum Sana: “Rabbim! Benim göğsüme genişlik ver! Ve işimi bana kolaylaştır! Dilimden düğümü çöz ki sözümü iyice anlasınlar!”*

Her müşkülümüzü Sen aç!

Darlıktan bizi kurtar!

Kalbimizin kilitlerini aç!

İlmin kapılarını bize aç!

İlham kapılarını bize aç!

Hayrın kapılarını bize aç!

Helal rızık kapılarını bize aç!

Nurun yaz güneşi gibi kuşatsın kalplerimizi!

Meleklerinin kanatları kalbimize değsin!

Ya Fettah! Ya Fettah! Ya Fettah!

Bereket kapılarını bize aç!

Tevbe kapılarını bize aç!

Cennet kapılarını bize aç!

Kalp gözümüzü aç Allah’ım!

AMİN!


ⓝ İnternette rastladığım  beğendiğim bir dua!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top