8 Eylül 2013 Pazar

0

Flormar Alışverişi

Merhabalar, mutlu haftalar...

Cuma günü Bahçeli'de dolaşırken Flormar'a da uğradım ve gitmişken elim boş çıkmadım. İki oje ve bir allıktan oluşan bir alışveriş yaptım.


Ojelerin tanıtımına ilerleyen günlerde yer vereceğim. Bugünse allıkla ilgili birkaç kelam edeceğim;) 


Flormarın yazın çıkardığı lights of flowers koleksiyonununda %50 indirim vardı. Ben de mercan tondaki allığı seçtim. Öncelikle hepinizin bildiği, gördüğü gibi flormar son yıllarda ürünlerinin paketlemesinden içeriğine, renk skalasından kalitesine kadar çok çok gelişti. Mor yuvarlak ambalaj son derece şık ve kullanışlı. 


9 gramlık olması itibariyle de hayli bereketli bir allık.


Kutunun üst kısmında bir adet ayna bulunuyor. Allığın rengi şahane, üzerindeki kabartmalar enfes! Mac'in extra dimensions serisini anımsatıyor.


Kolumdaki duruşu da aşağıda görüldüğü gibi. Pigmentasyonu yoğun. İçinde incelik simler var ama bu sizi disko topuna döndürmüyor; cilde belli belirsiz, sağlıklı bir ışıltı katıyor.



Yaza uygun, özellikle bronz-kahve tonlu göz makyajlarıyla kombinlenebilecek bir allık. Hazır 17.50 TL gibi uygun bir fiyata satılıyorken bakmanızı öneririm. Sevgiler;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top