9 Eylül 2013 Pazartesi

0

HAFTASONU GEZİNTİSİ - NE GİYDİM? *2*

Instagram'dan takip edenler bilir, cumartesi günü Hürriyet Bumerang'ın gönderdiği davetiyeyle Samsung ve LG'nin de sponsorluğunu üstlendiği Kore-Türkiye senfoni orkestrasını dinlemeye gittik. Açıkçası ilk başlarda çok istekli olmasam da erkek arkadaşımın Kore kültürüne olan düşkünlüğü beni de etkiledi. Lütfi Kırdar Kongre merkezindeki dinletiye yetişebilmek için hazırlanıp, saat 18:00 gibi evden  çıktık. Vardığımızda saat 19:30'du ve kokteyl başlamıştı. 
Saat 20:00'de konser başladı ve gerçekten çok etkilendim. Sekiz parçanın yorumlandığı geceyi 2 ayrı şef yönettti. Biri Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürü Rengim Gökmen diğeri ise birçok şehir senfonisinde şef olarak görev almış Park Sung-Wan'dı. Açıkçası bu zamana kadar türlü türlü müzik dinleyen ben, eğer o dinlediklerim müzikse buna ne denir? diye sormaktan alamadım kendimi. Sizinde bir fikriniz olması açısından gizli de olsa kısacık bir video çektim..
                     
Konserden sonra dışarı çıktığımızda hemen alttaki Cemil Topuzlu Açıkhava sahnesinde Sezen Aksu'nun sahne aldığını duyduk. Açıkçası Sezen Aksu'yu kendimi bildim bileli itici bulurum ve dinlemem, fakat güzel havaya ve manzaraya dayanamayıp bir süre seyir terasından etrafı izledik. Bu arada pek görünmese de ne giydiğime de göz atabiliriz :)
Öncelikle fotoğraf çekmeyi unuttuğumuz için trafikten kaçmak için bindiğimiz metroda çektikfotoğrafları :) Kıyafetlerime gelince, her eve her an her eventte lazım Bershka kot pantolonumu lacivert düşük omuzlu salaş Koton gömleğimle tamamladım Yakasındaki yıldız rozetleri ben ekledim. Pantolonumun altına kotumla aynı renk kot kumaşından yapılmış dolgu topuklu ayakkabıları tercih ettim. Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yapıp annemin hediye ettiği kolyeyle aynı  renk tokayla topladım. 
Kıyafetlerimi kolyeme uygun turkuaz renk göz makyajımla tamamladım ve İtalyadan aldığım çok sevdiğim lacivert çantamı da unutmadım :)
Böyle uzaklara dalıp güzel İstanbulu izleyip bir haftayı daha bitirdik. Siz neler yaptınız bu haftasonunda? Nerelere gittiniz, nasıl vakit geçirdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top