18 Eylül 2013 Çarşamba

0

I LOVE INSTAGRAM I HATE MONDAYS *7*

1 haftalık bir aradan sonra yeniden merhaba. Instagram üzerinden takip ediyorsanız beni zaten biliyorsunuzdur ki 1 haftadır yurtdışında, Amsterdam'dayım. Sabah 5 gibi uçaktan indim ve saat 08:00 itibariyle mesaiye başladım. An itibariyle uykusuzluktan ölmek üzere olmamdan öte sabahki metrobüs deneyimimden sonra buradan neden gitmek istediğimi yeniden hatırladım. Güzel mutlu bir hafta geçirdim, şimdi başlasın yeniden iş maratonu :(
Bu fotoğrafı akşam Amsterdam sokaklarında gezerken kapanmış bir şapka mağazasının vitrininden çektim. Görüntü beni büğüledi. Bol yağmurlu bir ülkenin en güzel aksesuarlarından bence şapkalar... Amsterdam ve diğer gezi yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz. Eğer instagramda da takip edeyim derseniz buraya tıklayın lütfen. Çok kısa süre içinde burada yeni ve eğlenceli yazılarda buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top