12 Eylül 2013 Perşembe

0

İyi ki Doğdun Anne!


Bugün benim için çok özel ve güzel bir gün; sevgili annemin doğum günü. Ona  bir de buradan sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yıllar dilemek istedim. Bir de dedim ki, madem bugün günlerden 'annemin iyi ki doğdun'u, bu post da ona adansın. 

Annemin en sevdiği, senelerdir kullandığından artık onunla özdeşleşen kozmetiklere yer vereceğim. Bu klasik üçlü, yıllardır annemin, dolayısıyla da benim hayatımda. İlk olarak; annemin imza parfümü; Christian Dior J'adore, çiçeksi, klasik, şık ve zarif tasarımlı bir parfüm. Her sene doğum gününde yedeklediğimiz parfüm; bu sene de gelenek bozulmadı;) 

İkinci olarak; gene klasikleşmeye aday Estee Lauder Signature Silky Powder 02- Pink Kiss. Allık-sever annem; bu rengi çok seviyor, buğday tenine de çok yakışıyor. Güzel yanaklı annem bu allığın ikincisini bitirmek üzere olduğundan derhal onu da yedekledim;)

Veee son olarak Dior'un Figue ruju. Açıkçası ruj seçmekte zorlandım. Annemin favorisi; kiremit renkli bir sürü ruj arasından bunu seçtim. Aslında Estee Lauder'ın 117 numaralı Rose Tea rujunu tercih edecektim; ancak makyaj çantasını karıştırırken bulamadım ve bunda karar kıldım;) 




Bugünün anlam ve önem postu bu şekilde. Umarım beğenmişsinizdir. Anneme sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı uzun ömürler diliyorum tüm sevdikleriyle. Görüşmek dileğiyle. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top