24 Eylül 2013 Salı

0

Nazar korkusu:


Dr. Şule Tokmakçıoğlu diyor ki..
Yanliş anlamayın.. Ben size nazar yok, insanlardan gelen bir negatif enerji yok demiyorum.. İnsan güçlü bir enerji topu.. Her an enerji yayınlıyor.. Pozitif, negative vs vs..  Her an enerjiler yayıyor.. Ama siz anlattığım inançla hem kendi içinizdeki hem de dışınızdaki negatif enerjileri mıknatıs gibi çekiyorsunuz kendinize.. 

ÇÖZÜM:

1) Derinde suçluluk korkularım olduğunu Kabul ediyorum.. Ben artık kendimi kendimle ilgili güzel söz duymaya ve söylemeye açıyorum.. Evrenin tüm koruyuculuğunun üzerimde olduğunu biliyorum.. Ben masumum.. Kötü bir şey yapmadım.. Geçmişte yapmışsam da bunu kabul ediyorum ve geçmişi geçmişte bırakıyorum.. Geçmişteki ben ve şu andaki ben aynı kişiler değil.. o benim eski halimdi.. Kendime yaptığım tüm haksızlıklardan dolayı kendimi bağışlıyorum ve kendimi sevmeyi seçiyorum.. Başkalarına da hatalı davranmış olabilirim.. Ben insanım ve hatalarımla varım.. ve onların hiçbiri hata değil deneyim.. Benim büyümem için gerekli deneyimler.. Kendimi bağişliyorum ve şefkatle kendimi, iç çocuğumu bağrıma basıyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top