17 Eylül 2013 Salı

0

No makeup makeup/ makyajsız makyaj

Günaydınlar :) Bugün size sonbahar-kış sezonunun trendlerinden birini anlatmak istiyorum, no makeup makeup.. Yani makyajsızmış gibi duran makyaj.. Hani hep doğal makyajdan bahsedilir ya, çok hafif yapılır, çok az makyaj malzemesi kullanılır falan.. Hah işte bu makyaj trendi ise doğal makyajdan bile daha doğal :) Kullanılan ürünler bir elin parmağını geçmeyecek kadar neredeyse.. BB Krem, fondöten/pudra, aydınlatıcı, dudaklara hafif bir ruj veya gloss, belki gözlerde aydınlatıcı bir far.. Düşünebiliyor musunuz maskara bile yok!! Bu trend herkese uyar mı bilmiyorum.. Mesela ben maskara sürmediğim zamanlarda kendimi çok rahatsız hissediyorum.. Üstelik gözlere kalem veya eyeliner sürüldüğünde bakışların çok daha anlam kazandığını düşünürsek bu şekilde makyaj yapmanın çok cesurca olduğu kesin..













Bu yeni trend ile ilgili ne düşünüyorsunuz?? Sizin tarzınıza uygun mu?? Yorumları bekliyorum ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top