17 Eylül 2013 Salı

0

Outfit Post # Wedding Style

Düğün deyince benim aklıma ilk olarak zarafet geliyor. Ağırbaşlı siyah, ışıltı katacak birkaç parlak detay, çiçekli ve hafif bir parfüm... Ben de bu bileşenleri biraraya getirmeye çalıştım. Ojemi ise eteğimin renginde hem de Essie'nin düğün koleksiyonundan seçtim! Yüzüklerimi de etek ve ojeye uydurdum. Çimenlerin üzerinde, yazdan kalma bir akşamda güzel vakit geçirdik. Umarım beğenirsiniz. Sevgiler;) 

Wedding means grace and elegance for me. A serious black, a couple of glamorous detailes and a floral scent. Well, I tried to gather those elements. It was a nice party on the grass, before saying goodbye to summer. My look is below. Hope you like! Loves!









Bluz/ Top: Camaieu
Etek/ Skirt: H&M
Ayakkabılar/ Shoes: İnci
Çanta/ Clutch: GHD Exclusive
Bileklik/ Bracelet: Orhan Altıntuğlu 
Yüzükler/ Rings: Swarovski 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top