4 Eylül 2013 Çarşamba

0

Rimmel London Salon Pro "ultra violet"..

Bu renge baktığınızda size ne hissettiriyor? Benim içim cidden neşeyle doluyor çünkü bana birbirinden güzel mor menekşeleri ve gülleri hatırlatıyor.. Eflatun mu desem menekşe rengi mi desem koyu lila mı desem, ne desem bilemedim :) Ama çok şeker ve eğlenceli bir renk olduğu kesin!! Rimmel london salon pro ojelerle ilgili o kadar çok yazı yazdım ki, her seferinde de söylüyorum uygulaması inanılmaz kolay.. Tombik fırçası sayesinde birkaç hareketle hem de yanlara taşırmadan ojeyi sürebiliyorsunuz.. Hatta bazen ojemi değiştireceğim zaman diğer ojelere bakıp "aman şimdi bunların fırçası onunki gibi değil ki boşver" diyerek vazgeçiyorum :) 

Üstelik yapısı da gayet iyi, kolayca kuruyor, 4-5 gün kadar bozulmadan kaldığı zamanları biliyorum.. E daha ne olsun?? O kadar beğeniyorum ki bu ojeleri tüm seriyi tamamlamaya az kaldı :) Fiyatı 4.9 tl, Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.. 

Bu arada bu ojemi ablama kaptırdım, söylemeden geçemeyeceğim :)

Bu seride sizin beğendiniz, tavsiye edebileceğiniz renkler var mı?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top