7 Eylül 2013 Cumartesi

0

Soslu patlıcan

Ben günlerdir hastayım sağolsunlar komşularım ve eltim çok yardımcı oldular yemekler kahvaltılar getirdiler eşim dışardan yemek yaptırıyordu ve bugün kendimi biraz iyi hissedince yemeğimi kendim yapmak istedim ama yorulmamak için kolay bir yemek yapmaya çalıştım işte tarifim
malzemelerimiz
2 adet patlıcan
3 adet domates
10 adet biber
6 adet sarımsak
yeteri kadar tuz
domates sosu için
1 çorba kaşığı sıvıyağ
patlıcanları kızartmak için
2 su bardağı sıvıyağ
yapılışı
biberlerimizi tenceremize koyalım üzerine domatesleri rendeleyelim sarımsağı tuzu ve 1 kaşık sıvı yağımızı koyup pişirelim patlıcanlarımızı alacalı soyalım kızgın yağımızda kızartalım servis tabağımıza dizelim üzerine pişirdiğimiz sosumuzdan dökelim afiyet olsum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top