7 Eylül 2013 Cumartesi

0

#sosyalannelerpikinikte

Takvimler 07.09.2013 gösterirken biz sabah 7 de uyandık, Cumartesi böyle erken uyanan badem ile hazırlanmamız gerekiyordu, hoş bizim normal uyanma saatimiz de 7 !!! hafta sonu dahil
Hazırlandık çünkü biz #sosyalannelerpikinikte etkinliğine gidecektik. Günlerdir bu parti hakkında konuşuyoruz bademle, bizim için bir parti, anneler ve kızları oğulları



Biz sosyalanneler ve çocukları Bakırköy Botanik Parkında buluştuk, botanik parkı daha önce burada anlatmıştım. Bu bir yaza veda buluşması kıvamında olsa da bu buluşmaya katılmam tabi ki yazın bittiğini kabul etmem anlamına gelmiyor... 





buluştuk, mamalar yedik... 
Şuna kanaat getirdim ki: 
kimsenin çocuğu iştahlı değil ! 
Tüm anneler çocukların peşinde, hepsi bir alem :))
Sevgili Esra olmasa çok zorlanırdım bademle baş etmekte. Esra = Kırık Şemsiye
Hatta bu fotoğraf çekilirken bade çılgınlar gibi ağlıyordu, duymazdan gelin, takmayın lütfen dedim :)) 
Ancak sesi de epey kuvvetli, duymamak ne mümkün !!!

Fotoğraf faslı dışında badem genelde balonlar, oyun hamuru ve boya kalemleriyle ilgilenmeyi tercih etti...
http://www.balyanaginhikayesi.com/ a, bu aktivite masasını düşünen, etkinliğe vesile olan herkese, kırık şemsiyeye çok teşekkür ediyorum



www.makarnalutfen.com dan gelen siparişlerimle pek mutlu oldum, mamalar için herkesin tekrar tekrar ellerine sağlık



sosyalanne olmayı ve sosyal anneleri seviyorum 


bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top