11 Eylül 2013 Çarşamba

0

tatil günlüğü 3 #bademtatilde

Nihayet denizi sakin gördük :) sahil bomboş.  Okulların açılmasıyla buralar epey boşalmış. Biraz rüzgar olsa da artık yeter dedik ve kendimizi denize attık.  Altınolukta su her zaman soğuk bugünlerde daha da soğuk sanki. Buz gibi sulara kendimi atmamla beraber arkamdan bir güzel fıstık suya atladı,  bir de baktım badem sularda "yüzmeyi öğrendim" diyor. Bu güzel suya kim dayanabilir

Pazarı gezip tazecik sebze meyvelerden aldık. Çilek görüntüsünden daha da güzeldi, beyaz barbunya ise burada yemeyi sevdiğim türden. Evde bir tek ben yesem de aldım,  hemen pişirdim. Çok lezzetli


Akşam yemeği için yeni açılmış bir mekan, Necati gün deydik. Denize Sıfır mekan dekorasyonu da başarılı yemekleri de.


Ve işte bugünün kahvaltısı


Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top