14 Eylül 2013 Cumartesi

0

Yaz Çekilişimin Sonucu




Herkese merhaba,

Gece gece ne postu bu diyeceksiniz belki, haklısınız;) Çekilişimi nihayet sonuçlandırdım. Listeyi bitirince de meraktan çatlamamak için sonucunu da belirlemek istedim. 

Sonucu açıklamadan önce bazı çıkarımlarımı sizlerle paylaşacağım. Gördüğüm kadarıyla Twitter hesabı olmayan izleyicilerim var ve bu nedenle maalesef çekiliş listesinde adları yer almadı. Bundan sonraki çekilişlerimde Twitterdan takip seçeneğini ekstra bir hak olarak düzenleyeceğim. Böylece Twitter hesabı olmayanlar da çekiliş listesinde olabilecek, dolayısıyla kazanma şansları bulunacak. 

Onun dışında bloglovin hesabımda bir süredir güncelleme sorunu vardı. Site yönetimine sorunu ilettiğim halde yanıt alamadım. Bu nedenle bloglovinden takip etmeyenleri de listeye ekledim. Çünkü yorumlardan da gördüğüm üzere sıkıntı yaşayanlar olmuş.



Listenin en son halinde, ek haklarla birlikte 92 isime ulaştım ve şanslı kişi dördüncü sırada yer alan Özlem Ulutaş oldu. Özlem'i tebrik ediyor ve en kısa sürede iletişim bilgilerini hilalsblog@hotmail.com'a bekliyorum. Kazanan bana ulaşmazsa 1 hafta içinde sonucu güncellemem ve yeni bir kazanan belirlemem gerekecek. Bir başka çekilişte görüşmek üzere. Sevgiler:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top