29 Aralık 2013 Pazar

0

Benefit They're real maskara

Bu maskarayı yerli ve yabancı bloggerlardan o kadar çok duydum ki artık deneme vakti geldi diye düşündüm :) İlk başta şunu belirtmem gerekiyor ki çok başarılı bir maskara olmasına rağmen ben günlük makyajımda kullanmayı tercih etmiyorum. Neden mi? Çünkü günlük makyajımda daha iddiasız ve normal görünüm sağlayan maskaraları daha uygun buluyorum. They're real ise kirpikleri tek tek ayırıp, belirginleştirerek uzatıyor. Hacim konusunda istediğimi çok alamasam da kirpiklerin dikkat çekici olmasında kesinlikle başarılı olduğunu söyleyebilirim. Bu nedenle özel bir makyaj yapacağım zaman ya da makyaj postu hazırlarken genelde They're real'ı kullanmayı tercih ediyorum. Hiçbir maskaranın yapamadığı kadar kirpiklerimin uzun görünmesini sağlıyor. Plastik fırçası olmasına rağmen kullanırken rahatsızlık vermedi. Gün içinde kesinlikle akma veya dökülme olmuyor, hatta akşam makyajımı çıkarırken oldukça zorlandığımı söyleyebilirim. Kirpiklerinizde ihtiyacınız olan tek tek ayırma ve uzun gösterme özelliği ise bu maskarayı denemenizi tavsiye ederim. Ben yurtdışından almıştım ama Sephora'daki fiyatı yanılıyorsam 74 tl. 

*Bugüne kadar en memnun kaldığım maskara ise kesinlikle Bourjois Volumizer !!!!!










İşte etkisi.. Gördüğünüz gibi kirpikleri uzatmak konusunda oldukça başarılı.



Sizin Benefit They're Real'ı deneme şansınız oldu mu ya da denemeyi düşünüyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top