28 Aralık 2013 Cumartesi

0

Waiting For Holiday


   Yılbaşının ve ardından sömestrın yaklaşmasıyla tatil özlemim daha da artıyor.Buna ek olarak ocak ayına girmemize az kalmasına rağmen,havaların ekim ayında ki gibi olması da ayrı bir sevindirici tabii.Sömestr tatili yaklaşsa da sanırım tipik bir sömestr tatili geçireceğim.Bana gelen tek avantajı okul zamanı olmayan rahatlığımın,tatil zamanında olması.Daha çok kitap okumam,daha çok bloguma zaman ayırmam ve daha çok moda dergilerimin içine girmeme faydası oluyor.
 
   Şu zamanlar da siyah rengini çok kullanıyorum.Biraz abarttım sanırım.Ama siyahın hem bana yakıştığını hem de daha sade olduğunu düşündüğüm için genelde siyah giysiler kullanıyorum.Ve kuşkusuz tabii ki en asil renktir,siyah.Siz siyahı nasıl kullanıyorsunuz,hangi giysilerde siyahı tercih ediyorsunuz bilemem ama ben genelde pantolonlarımda ve montlarımda tercih ediyorum.Bugün giydiğim biker deri ceket ve cigarette pantolonum siyah.

   Bu hafta da diğer hafta olduğu gibi bütünüyle olmasa da siyah giyindim.Asos'tan aldığım siyah boya damlaları gibi deseni olan ve sarı cepliği olan beyaz t-shirt,H&M'den aldığım ve genelde üzerimden düşürmediğim cigarette pantolon,krem rengi Sebago klasik ayakkabılarım ve yine kışı sevmeme sebep olan siyah deri biker ceketim.








Ayakkabı:Sebago
T-Shirt:Asos
Pantolon:H&M



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top