30 Aralık 2013 Pazartesi

0

Evimizin yeni üyesi pamukboncuktombul

Evimize hoş geldin pamuk
Badem bir süredir bir hayvanı olsun istiyordu, ''dışarıda gezdirebileceğim bir tavşanım olsun istiyorum'' diyordu.
Pazar akşamı teyzesi gügüm ile buluştuk. Teyzesi ile başbaşa iken ona açılmış:
''Gügüm ben artık bir tavşanım olsun istiyorum....''
Yemekten sonra bir baktım petshoptayız. (Arkadaş Petshop/ İçerenköy)
''abla, hayır alma lütfen, nasıl bakacağız'' vs derken ben 
Ablam beni can evimden vurdu!!! 
''Sen 3 kere tavşan besledin evde, biz sana bir şey dedik mi??? ''
İşte bunun üzerine ben de sadece sustum, kabullendim :)
Benim 3 defa tavşanım oldu, hepsi de çok sevimliydi. Hele ki siyah beyaz olanı çoook uzun zaman bizimle birlikteydi... Çok sevimliydi.

Sizi evimizin yeni üyesi ile tanıştırayım:
kendisi bembeyaz tüylere sahip, kırmızı gözlü bir minik tavşan
pamukboncuktombul








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top