30 Aralık 2013 Pazartesi

0

Herkese mutlu yıllar! ♥


Merhaba!

2013 yılının dolduruluşunu kutluyoruz.
Haliyle en az diğer yıllar kadar özel olacak bu yıl da, kendim için bir kaç dileğim var.


Sevgili 2014 perisi,

Öncelikle bugün mağazada gördüğüm o güzel ayakkabıları istiyorum.

İndirimde baya makul bir fiyatta.

İkea’dan hediye çeki istiyorum. Gönlünden ne koparsa.

Sevdiklerimle yaz tatilimiz içinde ufak bir bütçe ise mükemmel olurdu.
Maddi isteklerim bunlarla sınırlı olmasa da bu kadarı bile fazlasıyla tatmin eder beni ^.^



** 


Daha az hata yapıp daha çok bilmek diliyorum.
Daha çok sevmek istiyorum. Biliyorsun ki bu yıl başkaları tarafından biraz fazla kırıldık.

Annecim ve babacımla daha çoook mutlu olmak istiyorum.
Beraber mutsuzlukları, ayrı mutluluklara dönüştürelim.


Yeni yılda mutlu günler bizimle olsun.

Çok sağlıklı olalım istiyorum.

Huzurlu ve başarılı..


^_^


Sevgili 2014..

Bu yıl dileklerim için gerçek ol ve bizi gerçekleştir istiyorum.






Herkese mutlu yıllar!
Tüm dilekleriniz gerçekleşsin 

Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top