29 Aralık 2013 Pazar

0

Işığın Efendisi ZEN

Akmerkez 'de Zen mağazasından içeri girerken birazdan başıma gelecekleri az buçuk tahmin ediyordum. Yine birçok şeye ayılıp bayılacaktım yine karatlar taşlar arasında kaybolacaktım yine her beğendiğimi denerken işin ucunu kaçırıp görevlilerin sabır taşlarını teker teker çatlatacaktım :) Aynen dediğim gibi oldu. Çıldırdım. Beğendiğim ne varsa hepsini fotoğrafladım. Fiyatlarını da aldım ki belki evlenecek olanlarınız vardır ve yeni arayışlar içindedir. Ya da önemli özel bir gününüze az zaman kalmıştır..

Tüm beğendiğim parçaları burda paylaşıyorum ama en favori olanları da ayrıca belirtmesem olmaz. Kelepçeler bir numaram. Bir de 3 farklı şekilde kullanabileceğiniz gül ve lilium yüzükler. 

Kolyeler birbirinden güzel. Hele elmas olanına hayran kaldım. 

Şimdi daha fazla konuşmadan sizi Zen ışıltılarıyla yani ışığın efendisiyle baş başa bırakıyorum..

www.zenpirlanta.com


Beyaz ve Pembe Altınlı Pırlanta Kelepçelerin Tanesi 68 bin 600 TL
Beyaz ve Chocolate Pırlantalı Kolye 15 bin 250 TL
Beyaz Dalgalı Pırlanta Kolye 28 bin 250 TL









Elmas Kolye 13 bin 450 TL




Siyahlı Yüzük 11 bin 750 TL




Sallantılı Yuvarlak Pırlanta Küpeler 49 bin 700 TL


Baget Kolye 6 bin 500 TL


Sallantılı Pırlanta Çiçek Küpe 50 bin 800 TL



Tanzanit Küpe 28 bin 400 TL
Tanzanit Yüzük 17 bin 350 TL



Marilyn Monroe Kolye 32 bin 400 TL
Marilyn Monroe Yüzük 6 bin 850 TL




Yüzük, Broş ve Kolye olarak 3 farklı şekilde kullanılabilen Gül motifli Safir ve Pırlanta parça 21 bin 250 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top