13 Ocak 2014 Pazartesi

0

Minik Yılbaşı Mutluluğu


Merhaba!
Unutmadan bu yazıyı yazmak istiyordum, bu güne kısmetmiş.

Her şey Esma'nın yılbaşından bir kaç gün önce "bir ara buluşabilir miyiz, sana minik bir hediyem var" demesiyle başladı.

Esma'yla lise yıllarından tanışıyoruz, fakat şimdiye kadar hiç görüşememiştik. 4-5 ayda bir belki telefondan ya da Facebook'tan konuşurduk. Hani hiç görüşmezsiniz ama aklınızın bir köşesinde olur, iyi olduğunu bilirsiniz ya işte aynen öyleydi.

Ne kadar az görüşsek de, "sen minik şeylerle mutlu olan birisin, bu yüzden içimden geldi" demesi bile her şeyi özetliyor. 

Neyse bir şekilde ayaküstü hemen buluştuk. Esma sağ olsun minik dedi ama çok şık bir poşet içinde kocamaaan bir kutu hazırlamıştı.




Eve gittiğimde hemen açtım, neler göreyim Allah'ım, çok tatlı şeylerle kutuyu doldurmuş. Kutunun şekerliği beni benden aldı zaten.



Çoğu ürünü ilk defa gördüm. Sanırım Watsons ürünlerinden.
Burada olmayınca ayrıntı ürünleri bilemiyorum.



Kozmetik ürünlerinin yanında şekerler, çikolatalar var. Hepsini ayda bir yesem, anca.
Yemeye kıyamam ihihi



Hemen bizi ilgilendiren kısma geçelim; kozmetik.

Sweet Snuggles Chocolate Vanilla El Kremi: Vanilya ve çikolata kokulu bir el kremi. Çok sevdim.

Bebe Young Care Yoğun Bakım Kremi: En çok buna sevindim. Kokusu harika.

Body Milk Peony Pfingstrose Pivoine: İlk vücut sütüm oldu ihih

Essence XXXL Lip Gloss: Onun ben rengini yerim. Fazlasıyla parlak bitişli olan bir dudak parlatıcısı.

Essence Gloosy Lipbalm: İçinde pırıltılar olan bir lipgloss. Çok fazla renk vermeden dudaklarımı sağlıklı gösterdi. Özellikle soğuk havalarda dudaklarımın çatlamaması için süreceğim.


Esma'cığıma tekrar teşekkür ederim, beni gerçekten çok mutlu ettin.
Seni çok seviyorum! ^_^


Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top