16 Eylül 2010 Perşembe

0

H&M Türkiye'ye gelmeye hazırlanırken..


Dün akşam ilk kez yapılan FNO gecesinde kitlenen trafik, sokaklardaki kalabalık, herkesin yüzünün gülmesi gösterdiki güzel bir gece geçmiş ve biz bu işin üstesinden güzelce gelebilmişiz :) Bu sene belki ilk kez yapılmasının verdiği aksaklıklar olmuş olabilir tabiiki ama eminim seneye çok daha güzel şeyler göreceğiz. Alabildiğim haberleri, bana gelen resimleri olabildiğince paylaşmaya çalıştım :) Bana gecenin en büyük süprizi ise babam oldu. Daha önce konuşulmuş bir projeydi ama katılıp, katılmayacağı kesin degildi. İpekyol mağazasında İsmail Acar'ın o geceye özel tasarladığı resmi boyayanlardan biride babam oldu :) Bana gelen resimlede orada olamasamda bu anı biraz olsun yaşamış oldum ve sizlede paylaşmak istedim :) Bu arada FNO stilini en iyi yaratana Chanel Paradoxal oje hediye edecektim fakat çok az sayıda katılım olduğu için haksızlık etmemek adına hediyeyi başka bir zamana sakladım :)

Gelelim bu yazıma.. H&M biliyorsunuz Kasim'da Türkiyeye geliyor. Geçenlerde bende buradaki mağazasına girip bir araştırma yaptım, neler var, H&M yine başarılı olmuş mu diye merak ettim ve olmuş, hatta bu kış H&M gördüğüm en güzel H&M olmuş. Peki Türkiye'ye gelen H&M'de sizi bu kış neler bekliyor? Merakınızı gidermek için bu sefer resimlerle anlatmak yerine ufak bir video hazırlamıştım fakat videoda bir sorun olmuş ve açılamamış. O yüzden eski sisteme geri dönüp, resimleri tekrar koydum :) H&M'in kış ürünleriyle kombinler yapmışlar ve harika olmuş. Bakın bakalım sizde beğenecekmisiniz.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top