20 Eylül 2010 Pazartesi

0

Sizzix Kesici Kullanım Videosu



       Nilüfer'den aldığım Olfa aletlerimle birlikte Sizzix kesicileri de almıştım. Pek kullanmadım. Bu sıra fazlasıyla bebek ürünü yapınca aklıma geldi ve size de tanıtayım istedim.


Sizzix Cutter

Yükleyen sesiber. - Sanat ve animasyon videoları.







Videoda da göreceğiniz üzere çekicin ucuna bir pet şişe kapağı yerleştiriyoruz ki, çekiç kesicilere zarar vermesin. Aslında kendi özel çekiçleri de satılıyor ama normal çekiç te bu basit eklentiyle aynı işi görmüş oluyor. Kalın doğal keçeleri ve kalın sentetik keçeleri kesemiyor. 1-2 mm sert ve yumuşak sentetik keçeleri kesebiliyor. (Test edildi-onaylandı) Sanıyorum ki, scrapbook yapanlar için de ideal bir alet. Kağıdı, kartonu daha da güzel keser. Hatta birkeç kat üstüste bile kesebilir sanıyorum. Ben kağıt kesip bıçağı körleştirmek istemediğim için kağıt kesmeyi denemedim.Fakat keçenin altına, masam çizilmesin diye koyduğum kalın kartonu keçeyle birlikte kesti. Bir de kesinlikle kesim matının üzerinde kesim yapmayın, mata zarar veriyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top