31 Mart 2011 Perşembe

0

Blogspot Üzerinden Alan Adına Yönlendirip Blogu Açılmayanlara Çözüm Önerisi

       Yine saçma sapan bir engelleme ve yine çözüm arayışları içinde maymuna dönen bloggerlar. Bir haftayı geçkin bir süredir alan adı alıp, blogspotu alan adına yönlendiren bloggerların blogları açılmıyor farkındaysanız.



       Aynı sorunu geçtiğimiz aylarda da yaşamıştık. Birçoğumuz domain kontrol panelinden dns ayarlarıyla oynayıp com uzantılı bloglarını görünür hale getirmişti. O zaman da kardeşimin kendince çözümüyle benim blogum görünür hale gelmişti. Şimdi tüm com uzantılı bloglar yine açılmıyor. Biz yine aynı yöntemi uygulayarak görünür ve akışı izlenir hale getirebildik. Çözüm kalıcı değil belki ama bu süre zarfında blogunu canlı tutmak isteyenler için kolay ve uygulanabilir cinsten.

       Adım adım, resimli vs... anlatma şansım yok. Domain servis kumanda panelini ben göremiyorum ama kardeşim tarafından yapılan işlemi anlatayım. Siz yapın ya da yaptırın. Nasıl ki, blogspot kumanda panelinden blogspotu alan adlarımıza yönlendiriyorsak, tam tersini domain servis kumanda panelinden alan adımızı blogspot adresimize yönlendiriyoruz. Mesesa, siz görünürde sesiber.com'u tıklıyorusnuz  fakat adres çubuğunuzda sesiber.blogspot.com görünüyor ve sonuçta blogunuz açılıyor, rss adresleriniz değişmeden akışınız takip ediliyor.



Güncelleme : Bununla birlikte yapmanız gerekenler arasında dns ve ipleri de değiştirmek gerekiyor. Aşağıdaki linkteki yönergeleri uygulayabilirsiniz.



http://serdarsabri.wordpress.com/2010/12/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top