10 Mart 2011 Perşembe

0

UNT Oje Renkleri


Yazdim, yazdim, sonra pofhhhh diyerek blogger ucurdu tum yaziyi. Nasil keyfim kacti! Kisaca tekrar anlatiyorum. UNT'tan daha once bahsetmistim. Gectigimiz gunlerde ojelerini denemeye basladim. Renkler cok keyifli. Hepsi $eker gibi. Yani surmeyip karsiniza dizip seyretseniz bile yeter, iciniz acilir!


Bu aralar favorim PR015. Surmelere doyamiyorum ve her surusumde markasini soran birileri mutlaka cikiyor. Bir de PR030 var ki dillere destan! Ojelerin yogunlugu iyi. Fircalar kaliteli. Tek hamlede surulebiliyor. Ama pek cok oje gibi iki kat suruldugunde daha kivamli oluyor. Cabuk kuruyor ve ennnn guzel yani soyulmasi cok zor. Ciddiyim! Iki gun once surdugum oje hala ta$ gibi tirnaklarimda duruyor! Tavsiye eder miyim? Ederim! Ama fiyati bence bir oje icin biraz tuzlu... Gerci kampanyalari takip ederek indirimli alabilirsiniz. {Kargo ucretsiz}

*Fotograflarin uzerine tiklarsaniz buyurler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top