21 Mart 2011 Pazartesi

0

Trabzon Uzungöl & Akçaabat Gezisi {Uzungöl Otelleri}

Blogumdaki sessizligin tek nedeni gectigimiz hafta Persembe gununden beri Trabzon Uzungol'de inzivaya cekilmis olmamdan kaynaklaniyor olabilir mi acaba? :) Internet'i gerekli olmadikca kullanmadim. Acikcasi yoklugunuda cok aramadim. Cok az televizyon izledim. Talihsizlik sonucu {kesin temiz hava carpti!} nezle oldum. Bir sure salya-sumuk dolandim. Donu$ yolunda ise ucagim tam 4 saat rotar yapti. Istanbul'da {cok afedersiniz!} bir taraflarim dondu. Zaten hastaydim, icime i$leyen sogukla birlikte duble hasta oldum. Ama tum bunlara ragmen keyfim yerinde cunku bedenimi ve ruhumu $arj ettim! 
Uzungol'de Inan Kardesler Otel'de kaldik. Bizi cok iyi agirladilar. Eger tatil planiniz varsa hic dusunmeden oradan odanizi ayirin. {Bilginize: Suit odada jakuzi var + Acik bufe kahvalti + Cok iyi bir restaurant'a sahip + Personel guleryuzlu ve ilgili}. Ilk fotograf otelin di$tan goruntusu. Digerleri ise kaldigimiz odanin penceresinden gorunen manzara. Muhtesem degil mi? {Ufak bir not: Cumartesi gunu Nasuh Mahruki'de o oteldeydi.}

Bu soba cok hosuma gitti. Kamyon lastigi jantlarini birlestirmisler. Ne fikir ama!
Uzun Gol'e giderseniz bu sac kavurmayi yemeden donmeyin! 
Fotograftaki kediyi bulunuz :)
Gol manzarasi
Ve tabi Uzungol donu$u Akcaabat'a ugramadan olmaz! Akcaabat cocuklugumun en guzel 3 yilini gecirdigim sehir. Orasi benim icin cok {cok!} ozel. Eger yolunuz o tarafa duserse Zigana Yoruk Cadiri'nda acik bufe kahvalti yapin. Bir de benim icin Kuymak yemeyi unutmayin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top