24 Ocak 2012 Salı

0

BaByliss Saç Maşası

1 ay önce bu saç maşasını aldım. Genelde babyliss kullanıldığı ve yorumlarda bu marka tavsiye edildiği için bende bu markayı tercih ettim. Benim aldığım sanırım ilk çıkan modellerinden satıcıda son çıkan ürünleri yokmuş. Zaten aralarında sadece dizayn ve ücret farkı olduğunu yaptıkları işin aynı olduğunu söyledi.

--"Abla napıcaksın onları ya, gel bi saçında dene beğenmezsen alma" dedi. :)))

Neyse 10 kademeli ısı ayarından 8 seçip denedim ve düşündüğüm bukleyi sağladı kendisi. Fiyatını da 48 TL deyince almaya karar verdim.

Deneme amaçlı saçlarımı şöyle bir sardım. Bu fotoğrafta saçlarımda sadece durulanmayan bakım kremi var. Bukle işi bitince ellerimde saçlarımı gelişi güzel karıştırdım tabi biraz kabardı ama sonra yatıştı bu kabarık saçlar.
Sonuç olarak adam gibi maşa kullanmasını bilmesemde sevdim ben bu maşayı.

Saçlarım çok uzun olmadığı için 19 mm tercih ettim.Daha kalın bukleler yapmak için saç tutamını arttırmak yetiyor. 10 kademeli ısı ayarı var, çabuk ısınıyor, seramik kaplama, döner kablosu ile saça maşa yapmak daha kolay. Bende bu saç masasını kullanıp tavsiye edenler kervanına katılabilirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top