15 Ocak 2012 Pazar

0

Sevgililer Günü İçin Kumaş ve Örgü Erkek Boyunluk Serisi

 
 Çift taraflı kullanılabilir, %100 yünlü kumaşlardan diktiğim, yumuşacık kumaş boyunluklar... Sevgililer Günü için iyi bir hediye alternatifi olabilir. Oğlum 3 haftadır severek, hergün birini kullanıyor. Kumaşım fazla olunca satışa da sunayım, dedim. 
Emek Sensin ve Etsy'de görebilirsiniz. Emek Sensin'de, bu seride kargo ücretsiz. 
Bir yüzü düz bordo, diğer yüzü yağ yeşili-bordo minik kareli...
  Bir yüzü düz gri- diğer yüzü gri-kırmızı tonlarda ekoseli...
 Bunu çok sevdim. El örgüsü ve en güzeli annemin eseri. Ortadaki iki düğmeyi ben ekledim, daha havalı oldu sanki...
   Oğlumu modelliğe 3 haftadır ancak bugün ikna edebildim. Gerçi, haftanın 7 günü okul-dersane olunca gündüz çekimi yapmak zaten imkansızdı. Bugün dersaneye gitmemesi çok işime yaradı :) Etsy'de bir dükkanda görmüştüm; Dükkan sahibi bayan erkek aksesuarlarını yüzüne keçeden bir bıyık takarak ve muzurca gülerek fotoğraflamıştı. O duruma ramak kalmıştı ki, ikna oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top