27 Ocak 2012 Cuma

0

Patterned Leggings!

 
Scroll down for English:)
 
Sessizliklerimi kombin postlarıyla bozmak ritüelim haline geldi neredeyse! :) Yine bir kombin hazırladım sizlere, umarım beğenirsiniz.
 
Ben pek çoğunuz gibi tayt sevdalısıyım;) Taytları da uzun kazak, gömlek, bluz veya tuniklerle kombinlemekten yanayım. (p.s. Geçenlerde 'Bana Herşey Yakışır' programını izlerken Cengiz Abazoğlu'nun da taytlar hakkında benzer yorumu yaptığını duydum ve çok sevindim. Demek ki stil adına da doğru olan taytları uzun üstlerle kombinlemekmiş şeklinde moda dersini çıkarıyoruz buradan:)) O nedenle bu desenli taytla uzun kazağı kombinledim. Sonra stile renk katmak için taytın içindeki laciverti ayakkabılarda kullandım. Ayakkabının topuğundaki pudra rengini de çantanın rengi olarak belirledim. Ojede de tabi ki Essie'den şaşmadım:)
 
Sevgilerimle, hepinize iyi bir hafta sonu diliyorum.
 
I love wearing leggings a lot:) So I decided to create looks with lovely leggings that I discover from Polyvore.
 
I like wearing leggings with longer and sometimes oversize tops. And in this look I used an oversize jersey. Then I added dark blue shoes because I wanted to add color. I also used a natural tone for the bag. And the nail polish is of course Essie! :)
 
That's all! Happy weekend! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top