21 Ocak 2012 Cumartesi

0

Snow!

 Scroll down for English:)

Ankara'da bugün itibariyle yeniden başlayan karın şerefine yayınlıyorum bu kombini:) Aslında kazağı görür görmez kaydetmiştim ancak diğer parçaları sonradan ekledim. Ne zamandır taslak olarak duruyordu. Ben de bugün yeniden faaliyete geçen kar yağışını fırsat bilerek post ediyorum sizlere:)

Kazağın altına beyaz tayt ekledim. Hunter'ları da unutmadım, yağışlı hava için ideal. Kombine makyaj malzemeleri de ekledim. Ne yani, ışıl ışıl kara pırıltılı bir Dior gloss ve simsiyah hacimli kirpiklere sahip olmadan çıkılır mı hiç? :) Tabi parfümü de unutmadım;) İyi hafta sonu diliyorum hepinize.

Snow in my city(Ankara) once again:) So I share the look that I created before. Actually I saved the snow flake patterned jersey as a draft like a month ago. Then I found the white leggings. I also added the Hunters:) Of course, this look couldn't be completed without make-up products! So I put a lovely candy pink Dior gloss and Armani mascara:) We should be glamourous while enjoying with the glowing snow! Hope you like it. Have a nice Saturday, guys! ;)

Snow!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top